Tråd: Piknik-kurv?
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-06-07, 21:16   #15
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Piknik-kurv?

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Pleier dere å gå langt på pinik? Eller er det en mer "gå rett ut av bilen"/stranda kurv?

Kurven min blir nok mest brukt som en "rett ut av bilen/på stranda-kurv". Skal vi på lengre turer så er sekk mer praktisk På stranda, på alle mulige sommerfester/avslutninger/fotballcuper o.l der vi gjerne har med litt mat og drikke så er kurven kjekk å ha. At jeg ville ha akkurat denne kurven hadde nok mest med å gjøre at jeg likte designet veldig godt - litt mer fancy enn den gamle strikkekurven min Bare snobberi fra min side altså

Forresten - kurven er sammenleggbar, så den får sikkert være med i kofferten når vi drar til Kypros i august også