Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-16, 12:21   #24
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.462
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det i det hele tatt mulig å gå inn et par Dr Martens?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg har et par slike og de har ikke gjort vondt et sekund.

Det er ikke slike man snakker om når man bare sier "Dr. Martens". Da snakker man om de klassiske modellene.

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Jeg lurer på om det er disse jeg har: http://international.drmartens.com/us/p/12308001. Vintage collection. De kostet over 2000 SEK for flere år siden da jeg kjøpte dem. De er definitivt i veldig stivt skinn.

En annen ting er at pløsa sklir ut til siden inni støvelen, det ser veldig rart ut. Er det et kjent problem?

Dette er de klassiske, og ja, de er et helvete å gå inn. Har man litt høy vrist så kan de også gjøre ganske vondt. Helt vanlig at pløsa sklir til siden. Du kan skjære to slisser i dem og tre lissene igjennom slik man gjør på joggesko, da holder den seg på plass.

Mitt tips fra ungdommen; nylonstrømpe, brødpose, våt ullsokk og gå med dem en hel dag. Da kommer du langt. Som regel tar det vel 1-2 uker med vanlig, daglig bruk før de er inngått.

Save
Save

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat