Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-16, 20:02   #8
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det lureste på badet ditt?

Vi har ingen smarte løsninger på badet, jeg venter bare på å få pussa det opp. Det som er sikkert er i alle fall at jeg skal ha samme løsning som min interiørkonsulentvenninne hadde - benkeplate fra hjørne til hjørne, altså over en hel vegg, med skuffer under og vask over/nedfelt. Så utrolig deilig med masse plass rundt vasken! Flere servanter er fullstendig bortkasta hos oss - jeg bruker heller kortere tid på badet enn å dele med andre. Vegghengt toalett skal jeg i alle fall ha, og så har jeg litt lyst på sånn håndklevarmer/tørker på veggen. Har også lyst på skap på siden av vasken, med stikk til hårtørker og evt elektrisk tannbørste inni, slik at tingene er praktisk å bruke, men lett å gjemme unna.

Det eneste jeg liker ved badet vårt nå, er at vi har stort dusjkabinett (1mx1m) med minimalt med krinkelkroker, så det er forholdsvis lett å holde reint. Jeg regner med at vi beholder det etter oppussing.