Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-16, 09:58   #131
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2016

Fordelen med å ha to hjem er at pakkekalenderne blir halvparten så dyre.
Trenger bare pakker til de dagene de er her. Jeg må jo lage 5 stk så det passer fint at det blir litt billigere.

Nå må jeg bare finne ut hva som skal inni.

Jeg har ikke ungene denne julen, og sambo drar til sin familie så jeg er helt alene. :hulk:
Neida, jeg får nok feire med eksen og ungene, det gjorde jeg i fjor og. Så har jeg og sambo alle barna på nyttårsaften, det blir stas. Vurderer å spørre eksen om å låne ungene noen dager ekstra når jeg er alene hjemme i julen. Skal i hvert fall låne dem 23. desember på kvelden, for da har det alltid vært fast tradisjon at vi ser Polarexpressen og den er uhyre viktig for både meg og barna. Eksen bryr seg ikke så mye om den tradisjonen, så da får jeg heldigvis fortsette med den selv om det ikke er min barneuke.