Vis enkelt innlegg
Gammel 26-06-07, 23:44   #13
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: I lys av vogntråden - forbruk.

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Nei sånn tenker vel jeg også. Det at jeg har forbedringspotensiale i min hverdag betyr vel ikke at jeg ikke kan reagere når noen går alldeles over alle støvleskaft?

Enig.

Jeg går stadig i meg selv og finner mengder av ting jeg kunne gjort bedre både mht forbruk og miljø. Har for eksempel akkurat bestemt meg for at neste gang jeg skal på konferanse o.l. i jobbsammenheng i Norge så skal jeg toge heller enn fly - noe jeg selvfølgelig burde tenkt på og tatt konsekvensene av for lenge siden. Men jeg synes ikke det er god nok grunn til å la være å ytre min mening i en diskusjon om en avisartikkel (som jeg riktignok ikke har lest) om et forbruk som etter mitt hode er temmelig på trynet.