Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-16, 17:48   #23
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.518
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overmadrassproblemer – vil det gå seg til?

Eg må innrømme at eg blir veldig nysgjerrig på korleis denne senga ser ut, sidan det å dekke over meir enn overmadrassa forstyrrer estetikken.

Men for stort laken eller laken utan stretch trur eg vil løyse det. Vi har madrass nr. 2 eller hovudmadrass eller kva vi skal kalle det oppi sengestammen, så for oss er det uproblematisk både praktisk og estetisk å bruke større laken som er pakka heilt rundt begge madrassene. Eg foretrekk stretchlaken i større størrelsar, så eg har dobbeltlaken på enkelmadrass (vi har ikkje dobbel overmadrass).

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat