Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-16, 13:05   #2
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du mat-tabuer?

Jeg har mye som byr meg i mot ved tanken, men hvis jeg hadde spist det uten å vite hva det var, og likt det godt, så hadde jeg ikke plutselig sluttet å like det når jeg fikk vite hva jeg hadde spist.

Jeg liker ikke tanken på å spise direkte uetisk mat, og derfor har jeg problemer med å spise foie gras, selv om det smaker himmelsk. Men der er det også store skylapper ute og går, jeg spiser trolig mye mat som er motbydelig uetisk, bare at jeg vet ikke om det (og vil helst ikke vite det ). Åpenbar logikk som ligger bak selvsagt, samtidig som jeg absolutt ikke er konsekvent når det gjelder egne prinsipper der, så derfor er kanskje ikke logikken helt åpenbar likevel.

Ellers? Nei, jeg kan nok ikke si at jeg har spesielle tabuer når det gjelder mat.

Regner med at kannibalisme er utenfor grensa for det du spør om da.

Sist redigert av My : 12-10-16 kl 13:43.
My er ikke aktiv   Svar med sitat