Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-07, 08:51   #14
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trappemassakren

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Mandarin: Nesten 54.000,- inklusiv moms. Ingen billig affære, men skal jo vare i mange år. Og trappa er jo tross alt noe man ser på og benytter mange ganger om dagen. Overbeviser meg selv om at dette er det rette å gjøre... Vi monterer ikke selv, vil nemlig ha full garanti og mulighet til å klage på skjevheter, knirk osv. Håper det lønner seg for oss, tror ikke det er kjempelett å montere selv når man gjør slikt for første gang.

Sakset fra tilbudet: Åpen 15-trinns L-trapp softline bredde 1000mm, med lakkert eik i trinn, håndløper og buet hjørnestolpe. Vanger og barnesikring skal være hvitmalte. Rekkverk med rustfritt stål i indre løp. Ca 40cm returrekkverk rundt åpning oppe. Ferdig montert på byggeplass.

Det syntes jeg var billig. (selvsagt dyrt der og da,. men har hørt skrekkeksempler på 80, 90 og 100000,-) Har du en link på nett til leverandør?

Jeg tipper vi skal ha noen til å montere ja .. V

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat