Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-16, 21:08   #4
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan har du sortert verktøyet? (Pluss mye annet enn verktøy!)

Jeg har nå kjøpt en verktøytavle-dings fra Obs bygg, og håper det vil løse seg selv på den måten. Vi har en nybygd bod, hvor jeg tenker at verktøyet skal få bo, men jeg vet at mannen gjerne vil ha en liten beholdning her i 1.etg med ting som brukes ofte. Men det som skjer, er at for hver gang han bruker noe, selv om det bare er en svært sjelden gang, så blir det lagt sammen med det som brukes ofte. Derfor har vi en hel kommode full av verktøy i entreen, en kommode jeg tenker heller burde bli brukt til reflekser, luer og vanter.

Jeg lurer på om jeg skal si at mitt verktøysett fra IKEA (hammer, skrutrekker, skiftenøkkel og tang) kan bo her oppe, og om han skal bruke noe mer avansert enn det får han gå i boden. Det verktøysettet har formstøpt etui, så det kan ikke legges noe mer der.

Vi har også enormt mye kabler. Jeg funderer på om jeg skal si at de skal merkes (evt kastes). Skrive på maskeringstape som i tillegg kan holde kabelen i en liten snurr. Lurt?