Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-16, 15:07   #18
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.338
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nobelpris i litteratur til Bob Dylan!

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg synes det er kjempefint, både for genren og med tanke på Dylans tekster. Og jeg skjønner jo godt at en del av tekstene hans er irriterende overbevisende "ung/middelaldrende/gammel, selvopptatt mann forteller hvordan han har det", men det i seg selv gjør jo ikke kvaliteten dårligere. Don't Think Twice, for eksempel, er jo nydelig og overbevisende skrevet som beskrivelse av en ung mann som sutrer over eksen sin.

Og det aller meste på Blood on the Tracks viser jo en adskillig modnere mann, som er vel så bitter, men samtidig evner å se at alle slike historier har minst to sider.

Ja, du har evig rett. Jeg tror problemet mitt er at jeg kjenner litt for mange som minner meg om tekstene hans.

Blood on the Tracks har jeg ikke hørt på. Kanskje kjøpe i gave til Mannen?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat