Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-16, 22:32   #123
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Jeg aner ikke hva som er gjort her, jeg vet bare at en voksen, yrkesaktiv kvinne med iq nok til å ikke gå seg vill i skauen har smurt noe på leppene hun ikke visste hva var, og nå gråter hun mens hun peker og sier "det var han!". Det er, i beste fall, puteflaut.

Ja. Virkelig. Det ligger en selvfølgelighet i at hun skal kunne stole på apparatet hun har rundt seg. Men hun kan ikke, som heltids idrettsutøver og forretningskvinne, fraskrive seg ansvar totalt og peke på legen og si "jeg har gjort alt rett- det var HAN!", det synes jeg er elendig håndtering av situasjonen. Det er ikke troverdig, og hun faller helt gjennom som kjernesunn og jovial- de tingene merkevaren Therese Johaug er bygd opp rundt. Om det faktisk er slik at det er den salven som er problemet (noe jeg nå egentlig bare tror er en cover-up), hadde hun kommet så mye bedre ut av det med å legge seg flat og si: Jeg gjorde en tabbe, jeg skulle ha sjekket, dette var veldig dumt og pinlig for meg, jeg skal ta min straff for å ha vært så uforsiktig.
Den derre "nekt all skyld og grin til du får overbevist dem"-taktikken får meg egentlig bare til å bli mer mistenksom.