Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-16, 23:15   #125
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Jeg synes det er trist for sporten og jeg synes det er trist for Johaug dersom forklaringen er den som hun og legen har gitt. Håndteringen hennes er helt krise, isteden for å legge seg paddeflat og si "Jeg har gjort en gedigen tabbe, jeg har ikke passet godt nok på, jeg har det endelige ansvaret" så fraskriver hun seg alt ansvar og roper om at hun skal bevise at hun er uskyldig.

Jeg selv sliter med munnsår og vet hvor sinnsykt vondt det kan være med digre kjøttsår som gjør det vanskelig både å spise og å prate, så at hun kanskje har handlet litt i desperasjon når hun har brukt salven det kan jo være en mulighet, men jobben hennes er å passe på at hun ikke får i seg noe som kan sette karrieren på spill. Da er dette for sløvt.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat