Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-16, 09:31   #37
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.704
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny blogg - hvordan nå ut til folk?

Opprinnelig lagt inn av Blåklokke, her.

Takk for fin tilbakemelding. Jeg vingler desverre med retningen og foreløpig blir veien til mens jeg går. Muligens et dårlig utgangspunkt muligens ikke.

Uansett så blir den et sted hvor jeg kan lufte tankene mine om det jeg har på hjertet. Og som nevnt tidligere i tråden her så har jeg vært gjennom vonde ting som må bearbeides. Jeg vet ennå ikke når jeg tør å begynne på dette.

Det må vel være det som er det fine med å ikke ha satt tema i bloggen, tenker jeg. Med mulighet for å forme den på veien og ta de vanskelige temaene når du føler du er klar.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat