Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-16, 08:24   #2
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Jeg skjønte hva du mente, Albertine, og har tenkt samme tanken. Jeg tror nok jeg selv ville vært enda mer skeptisk til Northug, han er allerede i min hjerne etablert som en som er villig til å pushe grenser. Litt urettferdig selvsagt, men sånn er det. At Johaug bevisst skulle ha jukset er hardt å svelge for meg som langrenns-entusiast, men ikke pga blondt hår og blidt fjes. Jeg tror det er noe med idrettsgleden og entusiasmen som ikke harmonerer med en jukser for meg (selv om dette selvfølgelig er synes-føling, jeg kjenner henne jo ikke).

Utfordringen her er jo at hun beviselig er tatt? Jeg er enig i at det vil være brutalt å utestenge henne for fire år, men poenget om at vi ikke uten videre ville kjøpt en slik forklaring fra andre utøvere er betimelig. Jeg synes jeg ser veldig mange flere "Hun er jo norsk?!? Hun doper seg ikke!!"-reaksjoner enn lynsjestemning, for å være ærlig.