Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-16, 10:04   #17
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forholder dere dere til kresne barn?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Noen tilrettelegginger fungerer nok bedre med ett sært barn til bords. Eldste elsker brødmat, om brødmat var "belønning" for å spise lite middag, så hadde jeg hatt to som pirket i maten.

Helt klart, men det er jo heller ikke ernæringsmessig noen grunner til å spise varm mat/middag, sånn sett synes jeg ikke det er krise at barnet mitt spiser brødskiver fremfor middag, fordi de grønnsakene han "burde" spise til middag, spiser han sammen med brødskivene, og det samme gjelder for protein. Det jeg har opplevd som mest kjipt det året der poden ikke har spist middag i det hele tatt, er at jeg ikke gadd å lage middag som bare jeg selv spiste, og dermed endte det med at jeg ikke serverte middag i det hele tatt. Poden spiste varm lunsj hver dag i bhg og da så han ingen grunn til å plage seg selv med varm mat en gang til. Nå som han går på skolen og ikke får varm mat til lunsj, spiser han middag igjen.

Også er han jo kresen på en måte som er ganske lett å forholde seg til. Han spiser bare grovt brød, grønnsaker og fisk, sånn i hovedsak. Hadde han spist bare loff, pølser og søte ting, hadde jeg nok også følt at jeg måtte endre strategien min en del. Det funker fordi det han spiser er såpass sunt.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat