Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-16, 10:32   #10
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Etter å ha fulgt denne tråden og lest i avisene de siste dagene tror jeg at hun ikke har dopet seg bevisst, men at hun har vært sløv og at legen har gjort en elendig jobb (bevisst eller ubevisst). Som et svar på spørsmålet som stilles i tråden.

Det må uansett naturligvis få konsekvenser, og hvis det viser seg at de "bare" har vært utrolig teite så blir vel konsekvensene ikke så store. Og i det tilfellet tror jeg hennes popularitet til syvende og sist vil tjene på det, som i "stakkars Therese, det var jo ikke hennes feil men hun ble straffet likevel" som en generell oppfatning hos det norske folk, i allefall.

Mest av alt synes jeg at dette har tatt helt av i avisene, virkelig. Alle synser og mener og det er artikler opp og i mente, det virker nesten som det ikke skjer noe annet i verden akkurat nå. Bare litt småtteri borte i USA, da.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat