Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-16, 19:37   #423
Simone
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Eg kan godt innrømme at eg ikkje sjekkar innholdet i medisin til ungane. Då er det snakk om Ventolin og prednisolon mot falsk krupp, paracet, flytande antihistaminer og kloramfenikol augedropar. Og ein antibiotika-kur mot lungebetennelse. Kan ikkje hugse at eg har sjekka innhold eller bivirkningar for nokon av desse.

Men eg syns likevel det er rart at Therese Johaug ikkje sjekka. Eg syns rett og slett det blir noko heilt anna.

Då eg sleit med svangerskapskvalme og fekk beskjed av lege at eg skulle ta afipran, sjekka eg. Då turte eg ikkje å stole 100% på legen. Men alt det ungane har fått er ting eg allerede veit at ikkje er spesielt farlig å ta sålenge ein følger doseringa