Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-16, 10:12   #15
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Følelsen av fattigdom

Dessuten er det jo tross alt mindre synlig, sånn totalt sett, at man er fattig i Oslo enn i en bitteliten by som f.eks. den jeg flyttet fra. Der følte jeg meg veldig synlig, og vi havnet utenfor fordi vi ikke hadde bil og aktiviteter i barselgruppa, med de andre ungene i bhg osv. baserte seg på at alle hadde bil. Kollektivtrafikk finnes knapt der. I tillegg var så godt som alle de andre foreldrene fremdeles sammen, og folk i par har en tendens til å omgås par. Jeg flyttet til Oslo for å studere og gruet meg, men oppdaget at selv om jeg kommer til å ha dårligere råd her enn andre steder, kommer jeg aldri til å flytte herfra om jeg ikke må. Det betyr likevel ikke at det ikke er sårt å ikke kunne gi barnet mitt det samme som "alle andre". (Men jeg har tatt konsekvensene av det ved å velge en annen skole enn nærskolen, f.eks.)

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat