Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-16, 22:24   #19
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vinterklær til ettåring

Eldste har hatt reima tec babymodellen og også troll classic. Troll er fin, den men noe herk å ta på og av med det løse ullforet. Den var fin å ha som hjemmedress, da.

Yngste brukte en reflex vinterdress sitt første bhg år, for jeg syntes ikke reima tec satt noe godt på ham. Det var en iskald vinter, men den holdt fint og var mer slitesterk enn reima (men de små sliter uansett lite på dressene). Han hadde på seg ullundertøy under og en heldress i ull fra reima over der så vidt jeg husker. Året etter hadde han dress fra lego tec. Den var myk og god, lett å bevege seg i. Var minst like fornøyd med den som med reima tec.

Mine to har stort sett ikke brukt hjemmestrikket under, for det ble for tykt, men det er mulig jeg husker feil ang eldste. Vi brukte mye Janus bukser og jakker, passe tykke.

Sist redigert av millact : 22-10-16 kl 22:36.
millact er ikke aktiv   Svar med sitat