Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-16, 11:59   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reisemål der man kan dykke?

Jeg tok dykkersertifikat på Dominikanske republikk, og der var det virkelig helt magisk å dykke. :wow:

Noen år senere hadde jeg møtt mannen i mitt liv, og han tok dykkerlappen på Koh Tao i Thailand. Jeg dykket også litt der, og det var utrolig fint der også. Vi dykket også ved Phi Phi, og der møtte vi haier på over 2 meter. (Det var mindre skummelt enn jeg hadde trodd.)

Jeg har dykket ved Kreta også, men det var skuffende etter å ha vært de andre stedene. (Og nå har jeg ikke dykket etter at jeg fikk barn. Tanken er å ta det opp igjen sammen med ungene når de er store nok ... og det er de vel snart.)