Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-16, 16:45   #475
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Jeg så pressekonferansen og tror på Johaug. Jeg synes hun forklarte godt de åpne spørsmålene:

- hvorfor det hadde gått tid mellom legens ankomst og start på bruk av medikament (de diskuterte andre ting først (solstikk og hva hun skulle gjøre med det, så diskuterte de munnsåret, så fikk hun første krem som ikke virket og så fikk hun andre krem),
- om hun følte hun hadde sjekket godt nok (hun hadde sjekket grundig slik hun pleier ved å spørre eksperten (legen)),
- hvorfor hun ikke hadde med sin vanlige krem (leppesårene denne gangen var annerledes, de kom pga sol),
- varsel på emballasjen (hun hadde ikke sett på emballasjen og kastet den og pakningsvedlegget med det samme fordi hun hadde fått instrukser av legen)

I tillegg var det rørende å se hvor glad hun var for støtten hun hadde fått av det norske folk på trening, i butikker etc. Når det gjelder det hun sa om at hun ikke skjønner at folk ikke tror på henne, oppfattet jeg dette som at hun var lei seg for at noen skulle tvile på henne, muligens litt kjelkete uttrykt, men helt greit.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat