Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-16, 13:02   #487
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.748
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Jeg vet ikke hvor god hukommelse Johaug har, men når det gjelder meg selv vet jeg at når det er ting som jeg ikke visste på forhånd at det var nødvendig å huske, så er det neimen ikke lett å huske det. Hvis det var utrolig viktig for en eller annen etterforskning at jeg kunne fortelle hva vi hadde til middag tirsdag i forrige uke, eller på hvilken dag jeg merket at jeg begynte å bli forkjølt, er jeg neimen ikke sikker på om jeg hadde svart riktig sånn med en gang. Det måtte ganske mye rekonstruering til før jeg hadde klart å komme opp med riktig svar.

Så om man først svarer en ting, for så å justere forklaringen når man får tenkt nøyere etter, synes jeg egentlig ikke er så rart. Men det er det vel mulig å finne ut av, hvis det viser seg at det er viktig. Det trenger ikke å bety at det er noe muffins med forklaringen.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 28-10-16 kl 13:08.
My er ikke aktiv   Svar med sitat