Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-16, 22:03   #15
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny "hemmelig" støttesak på Facebook?

Det er denne meldingen som sprer seg:

Noen foreslo at vi jenter skulle gjøre noe ekstra for å skape oppmerksomhet rundt brystkreft. Det er veldig enkelt, så hjelp oss å spre dette. I fjor var det fargen på Bh'en din du skulle skrive i din status. Det fikk menn til å lure i flere dager på hvorfor vi jenter skrev ulike farger på vår status.
I år handler det om du er gift, skilt, enslig osv. Du skriver hvilken type frukt som beskriver hvor du er i livet i din status ved å bruke fruktkodene nedenfor.
Så kopierer du denne tekst og sender den som ny melding til alle dine venninner.
Blåbær: Jeg er singel
Ananas: Det er komplisert
Bringebær: Jeg er en ”touch and go” jente
Eple: Forlovet
Kirsebær: I et forhold
Banan: Jeg er gift
Avokado: Jeg er ”den andre kvinnen”
Jordbær: Jeg finner aldri den rette
Sitron: Jeg skulle ønske jeg var singel
Grapefrukt: Jeg vil gjerne gifte meg
Appelsin: Jeg liker å sjekke markedet
Bh leken kom så langt at den ble omtalt på TV. La oss forsøke å få denne leken like langt......
Skrive det på statuen deres og videre sende det til alle jenter/damer som dere har som facebookvenner, det blir interessant å se reaksjonen til gutta som ikke har peiling på hva dette går ut på, når alle damer har en frukt som status.
HUSK: IKKE send dette til mannlige venner..Dette er BARE for jentevenner.. 🙂

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat