Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-16, 13:52   #307
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.899
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg personlig er ikke spesielt redd for hva Trump kan finne på, som en av elevene mine så treffende sa: "Han har da folk som passer på ham, han får ikke herje som han vil". Det er ikke Trump som er problemet her. Problemet er alle de som stemte på Trump, de som elsker våpen, de som forakter mennesker med en annen hudfarge, de som mener at alle muslimer er terrorister, de som synes kvinnens plass er på kjøkkenet og de som synes det er greit å klå på damene (og barna) rundt seg. Disse menneskene har sannsynligvis ikke ytret sin mening i det offentlige rom, de har holdt det på bakrommet eller rundt middagsbordet eller når de sitter i jacuzzien med tre pils og chiller. Men nå, når en mann som til tross for en rimelig avskyelig holdning til så mangt har fått tillit nok til å bli president for mer enn 300 millioner mennesker, ja da er jeg stygt redd for at de fordommene som eksisterer overalt får fritt utløp.

Dette, ja. Her treffer du spikeren på hodet, Albertine.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv