Tråd: Rasisme
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-07, 08:26   #2
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rasisme

Opprinnelig lagt inn av Kaz, her.

Jeg forstår godt at Lisa og flere med henne reagerer på flere av dine innlegg Bina, jeg er også blandt dem. Jeg er ikke enig i din påstand nummer to, jeg forstår fortsatt ikke hvordan du kan kategorisere mennesker på bakgrunn av hudfarge, og jeg er ganske sikker på at mange er uenige i det du sier på det punktet.
Jeg er enig i mye av det du sier om de ulike utfordringene vi står ovenfor i et flerkulturelt samfunn, og jeg mener ikke at det er hensiktsmessig å stikke hode i sanden og si at alle er like, så forsvinner problemene. Men det er det vel ingen som har sagt heller?

Du er ikke enig i at folk med mørk hud, ikke-kristen religion eller innvandrerbakgrunn har utfordringer i det norske samfunnet?

bina er ikke aktiv   Svar med sitat