Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-07, 10:27   #19
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens feteste syvåring

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg har i grunnen mest dårlig samvittighet for at Vesla bare har vært på maccern en eneste gang. Frarøver jeg henne noe viktig i barndommen? Ikke har hun vært i ballrommet på IKEA heller, og da vi nettopp tok danskebåten så var vi verken i lekerommet eller på Kaptein Kid-show. Hvordan skal det gå med henne?

15000 kcal daglig er helt horribelt. Hva i all verden tenkte denne moren på? Og hvorfor grep ingen inn tidligere?

OK. Jeg tok denne diskusjonen litt inn på feil spor.

Det er STOR forskjell på å gå på McDonalds en gang i blant, og å gi barnet sitt McDonaldsmat 15 ganger om dagen slik denne moren gjorde.

Selvfølgelig er det ikke bra å gå på McDonalds, og du frarøver datteren din ingenting. Det var bare et lettvint løsning for meg i går da jeg heller ville ta med snuppa ut på tur/kjøre buss enn å stå hjemme å lage middag. Vi kunne selvfølgelig spist på et sunnere sted, men McDonalds er så innmari lettvint og barnevennlig.