Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-07, 10:32   #22
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens feteste syvåring

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

OK. Jeg tok denne diskusjonen litt inn på feil spor.

Det er STOR forskjell på å gå på McDonalds en gang i blant, og å gi barnet sitt McDonaldsmat 15 ganger om dagen slik denne moren gjorde.

Selvfølgelig er det ikke bra å gå på McDonalds, og du frarøver datteren din ingenting. Det var bare et lettvint løsning for meg i går da jeg heller ville ta med snuppa ut på tur/kjøre buss enn å stå hjemme å lage middag. Vi kunne selvfølgelig spist på et sunnere sted, men McDonalds er så innmari lettvint og barnevennlig.

Det var ingen kritikk, altså. Jeg forer ungen min med junk av og til jeg også. Hun får alltid pølser hvis vi spiser ute og hun velger selv. Jeg har bare skikkelig aversjon mot sånne ballrom og lekerom og familievennlige restauranter og butikker. Vet ikke hvorfor, men jeg hater sånne steder.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat