Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-16, 16:07   #1
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Netflix: The Crown

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Ja, enig i at det sikkert var og er en kjip rolle, men jeg har ikke fått med meg - i serien eller ellers - hvorfor og om han hadde andre forventninger? Var han forespeilet mer innflytelse enn han fikk? Vi ser han jo heller ikke kurtisere i forkant av ekteskapet, tvert i mot synes jeg han var ufin mot sin kommende brud i første episode.

Etter prins Albert endret i hvert fall kongehuset navn til hans navn. Og prins Albert hadde vel også ganske mye innflytelse, så jeg vil tro han hadde regnet med en viss rolle.