Sv: Hvilken mikro vil jeg ha, med hvilke funksjoner?
Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.
Så enten kjøper du en ordentlig en, eller så lar du det være. 
Ja, det er noe i det og er vel omtrent det jeg kom frem til i går også. Vi fikk et tilbud gjennom strømselskapet vårt, men utvalget var ikke noe særlig syns jeg. Så da tenkte vi at vi heller venter, i stedet for å kjøpe nok en dings som tar opp plass.
Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.
Mikro har jeg absolutt ikke prioritert i mitt nye kjøkken. Jeg kommer ikke på noe som helst jeg skulle brukt den til. Jeg gikk for to stekeovner i stedet. Den ene har bla. full surface grill (ostesmørbrød tar ca 5 minutter fra du skrur ovnen på) og tinefunksjon.
Han er vel stor nok til å kunne lage seg noe på kokeplate eller i ovn?
Nei, vi har aldri hatt mikro, så det er ikke noe vi har prioritert heller. Og jada, Hiawata kan fint bruke kokeplate og ovn, men han vil helst ikke når vi ikke er hjemme, og det respekterer jeg. Vi er dessuten ikke veldig flinke planleggere, og husker aldri å ta ting ut av fryseren. Men skal jeg ført ha en, så vil jeg som sagt ha noe som faktisk kan brukes, og ikke blir en diger tineboks.
Det jeg ønsker meg aller mest er en mikro som er innebygget over vifta, men det er ikke vanlig her til lands.
Save