Sv: Ny blogg - hvordan nå ut til folk?
Opprinnelig lagt inn av Blåklokke, her.
Blant annet fordi tråden ikke handler om min blogg lenger og fordi de fleste fp-ere ikke vil finne min blogg av særlig interesse 
Siden jeg har fått så mange spørsmål de siste dagene om bloggen pr prikk og pm, tar jeg sjansen og legger ut adressen igjen. Dette er ikke en type veldig spennende/smart blogg så til dere som er allergiske mot hverdag og familieliv er ikke dette rette bloggen Når det er sagt, les mer enn de siste to innlegg før du gjør deg opp en mening.
Ja det er helt sikkert og visst, ønsker å nå de som har interesse av det jeg skriver om. Var blant annet derfor jeg fjernet bloggadressen på dette forumet 
Ja. Det er en overvekt av personer her som vil ha en annen tyngde/andre temaer enn hva min blogg favner. Familieliv, mammarollen, hverdagsliv er for kjedelig. Det fikk jeg ganske tydelige tilbakemeldinger på.
OK, nå har du skrevet dette veldig mange ganger, men når jeg går tilbake og leser tråden så er det én eneste person som har sagt at bloggen ikke fenget henne. Du har derimot fått masse gode tips til hvordan du både kan få bloggen din bedre slik den er nå, og hvordan du kan jobbe med å nå folk når bloggen er der du mener den skal være. Du har også fått gode tilbakemeldinger på at mange likte bloggen din, og er interessert i livet ditt.
Jeg syns du virker hårsår, og at du har problemer med å ta til deg konstruktive tilbakemeldinger på hvordan du kan endre produktet, noe hvertfall jeg trodde du spurte om. Det er ikke lett å blogge superinteressant. Lesere er ikke noe som kommer av seg selv. Målgruppe kan ikke defineres som "de som syns bloggen min er verdt å lese", hvertfall ikke om man har et ønske om nå fler enn det man gjør i dag.
Det er ikke slik at din blogg ikke kan fenge karrierekvinner, men da må den være velskrevet, lettlest og se bra ut. Jeg leser mange blogger om liv jeg ikke ønsker å leve selv, men som jeg syns er interssante allikevel. Det er jeg sikker på at din kan bli også, om du jobber med den.
Om du egentlig bare ville spre blogglinken for å få lesere, så er det noe annet.
Save
Save