Tråd: Flettemaskin?
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-16, 12:18   #6
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Flettemaskin?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Har hun ikke venninner som kan gjøre det? Har inntrykk av at det er hovedsyssel blant en del jenter på den alderen, særlig når de er på tur. Å flette håret til hverandre.

Fikk tilsendt en mms fra en medfølgende mamma da jenta mi var på sitt første turnstevne da hun var 9 år. Ca 10 jenter, mellom luftmadrasser, soveposer og hauger av klær og rot i et klasserom, stod bak hverandre på rekke, i pysjen, og flettet håret på hverandre.

"Flettering" var et ord som ble uttalt som en selvfølge etter at vesla hadde vært på håndballcup og jeg spurte hvordan i alle dager 3 voksne hadde klart å flette håret på over 20 jenter som skulle være klare klokka 9 om morgenen. De står bak hverandre i en ring og fletter. jeg hadde aldri hørt ordet før.

Det er ikke et svar på spørsmålet, altså, jeg ser jo det. Sorry.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat