Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-16, 21:31   #12
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korfor skal eg føle meg lurt og manipulert av Kristoffer Joner/ Anorak?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Folk elsker å føle seg støtt og krenket og lurt og manipulert, ikke ta det så alvorlig. Jeg delte innlegget i går fordi jeg syntes det var en god ide, men jeg gidder ikke føle meg lurt i det hele tatt. Tanken bak er jo den samme, selv om det kanskje hadde kommersielle hensikter.

Nei altså, veldig tungt tar eg det ikkje. Eg er eigentleg mest undrande til argumentasjonen om lureri og manipulasjon. Eg "føler", for å halde meg på det retoriske nivået, at dei som snakker om at folk har blitt lurt undervurderer evna til å tenke kritisk rundt veldedige gaver. Og er setning folk gjer, så er det akkurat det.

Som Input tenker eg og at det å sende til 2160 må vere organisert. I tillegg gjorde eg nokre googlesøk før eg sende meldinga og såg at organisasjonen driv med rettshjelp til asylsøkarar og har fått kutt i statsbudsjettet. Dermed tenker eg at dette er ein organisasjon eg vil støtte. Kampanjen minner om "Slik kan du støtte Kreftforeningen i staden for å skrive bh-størrelsen din på fb"-innlegg og eg sjeler informasjonen på same måte. Om det innlegget er noko folk har komme påsyn privatpersonar eller om det er ein kjendis som har starta det, er likegyldig for meg.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat