Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-16, 21:44   #19
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Korfor skal eg føle meg lurt og manipulert av Kristoffer Joner/ Anorak?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg er totalt uenig. Ingen har fått betalt. Avsender er Joner og Noas, og det kommer tydelig fram. Verken Joner eller reklamebyrået har fått betalt. Det er helt frivilig å gi penger, de går ikke til noe annet enn det man tror.

Dette hylet om lureri er nok en gang Listhaug (som heller ikke sa noe om st det var en 24 år gammel mann som utgir seg for å være henne på FB, det er mer lureri spør du meg) og co som evner å vri noe fra sak til å handle om seg som ofre.

Jeg er helt enig med Teo om at tydelig avsender er viktig, men dette er slett ikke så utydelig som Listhaug skal ha det til. Kåmån. Jeg kjenner jeg er så sint på Listhaug og Sandberg (som satt og skrek FEIL! og avbrøt en radiodebatt i dag, på beste Trump-vis) som kjører en hat- og offerretorikk som mangler sidestykke.

Jeg er ikke uenig med deg om sak- men jeg mener fortsatt at det bryter mot lov om kontroll av markedsføring;
§ 3.Presentasjon og dokumentasjon av markedsføring
Markedsføring skal utformes og presenteres slik at den tydelig framstår som markedsføring.

Selv om "ingen" fikk betalt er det noen som sitter igjen med penger- Noas.