Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-07, 20:37   #59
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens feteste syvåring

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Jeg har egentlig ikke en sånn veldig god grunn, det er vel en litt sammensatt greie og det er ikke akkurat en av mine viktigste prinsipper. Men når vi er på handletur har je enten barna med og legger opp etter det, eller så drar jeg på kvelden når barna er i seng. Så er det det med hygiene ( http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/2291000.html ) og at jeg rett og slett ikke aner hvem som passer på barna i den perioden...

Men bare så det er sagt, jeg har ingen problemer med at andre gjør det...

Jeg skjønner deg godt. Men man kan se det litt an. Her på Ikea er barna lukket inn i ballrommet (men de kan rope på de ansatte) med hver sin nummerert vest på seg. Dessuten er alle ungene over 3 år og da kan de fleste prate og gi uttrykk for hvordan de trives der inne. Min jente har det som plommen i egget der, og de ansatte ringer oss med en gang det trengs.

Hygienen er nok ikke verre enn i en barnehage, så der gidder jeg virkelig ikke å være hysterisk.