Tråd: Kongens nei
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-16, 10:04   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongens nei

Jeg hadde med meg begge mine unger på denne. Knerten hadde da akkurat rundet 9 år. 11-åringen syntes den var skummel. Ikke nødvendigvis fordi scenene i seg selv var så skumle, men fordi hun visste at akkurat dette faktisk hadde skjedd.

9-åringen synes en del av det var ganske kjedelig, men lærte mye. Han har hatt masse oppfølgingsspørsmål i etterkant som tyder på at han hadde utbytte av filmen, men kanskje mer som historieundervisning enn underholdning. Jeg var da også klar på at vi så den for å lære historie.

Selv likte jeg filmen veldig godt.