Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-16, 22:02   #34
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høyre og fokus på kristendomsarv

Jeg syns, og det får stå på min kappe, at det å argumentere med at noen er redde for kristenlus, framstår som nedlatende, uansett hvor lite du sikter til meg, Guava, men til "noen" der ute i debatten på sosiale medier.

Men nok om det, jeg tror at Høyres utspill, på linje med AP sin tydelige kristne leder, er bra timet i forhold til at det snart er valg, ja, og at vi står foran et valg som i stor grad vil bli preget av folks verdier og holdninger. Jeg tror de begge ønsker å framstå som partier som er opptatt av å bevare kristen kulturarv, i et mer spiselig format, enn hva ymse politikere i Frp forsøker.

Sist redigert av Inagh : 27-11-16 kl 22:09.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat