Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-16, 11:20   #8
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tidsbehov på Gardermoen om morgenen

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Klokka sju, sier pendlermannen min. Hvis du ikke har bagasje. Kanskje fem på hvis du ikke har fast track.

Vel, jeg kom med flytog og var ved sikkerhetskontrollen 28 min før. Der var det kø i hele området og klokka viste mer enn 10 min kø. Jeg fikk en vakt sin oppmerksomhet, ble geleidet gjennom fast track, løpte til den nye terminal B gate 3, men der var ikke flyet. Ankom Sola Strand to fly etter, det tar tid å skaffe nye billetter før reisebyrået åpner kl 08. Kom 40 min etter møtestart. .

Mulig jeg hadde klart det om jeg løp rett til fast track, og hadde vært der to min tidligere, men jeg var usikker på om utreise billetten hadde fast track inkludert.