Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-16, 13:36   #193
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høyre og fokus på kristendomsarv

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg tror ikke det finnes noen fasit.

Jeg har som sagt vært med på hinduofring i tempel, der personlig kristne både deltok ("det er bare ord jeg uansett ikke tror på") og ikke deltok ("det blir helt feil for meg å fake en tro jeg ikke har"). Antar det samme gjelder for ateister.

Jeg ble invitert med på lystenning i et buddhistisk tempel i Korea, selv om jeg tror kombinasjonen av korset rundt halsen og manglende kjennskap til tempelet avslørte meg som ikke-buddhist. Og for meg var det helt ok, og veldig kjekt, å være med på.