Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-16, 11:02   #3
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om barns personvern på nett

Innlegget mitt ble litt kort, la det inn fra fonen. Men dette synes jeg vi kan legge oss på minnet:

Sitat:

– Når det gjelder prinsippet om barnets beste, er det svært viktig å huske at dette prinsippet ikke kan snus på hodet. Det er ikke slik at handlinger som «ikke er til skade for barnet» oppfyller prinsippet. Handlingen skal være nettopp til barnets beste. Hvor mange tenker egentlig over dette før de legger ut bilder av barnet sitt? Spurte Grønvold.

Og som du sier, Sweetie, det blir spennende å se hva de sier om noen år, disse barna som har "lært å posere på kommando" som jeg vil kalle det i enkelte tilfeller.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat