Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-16, 10:03   #13
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Deco blue i stua

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Takk, trenger å høre det når jeg ikke blir helt venn med den for tiden.

Jeg vil gjerne har litt farge på veggene, ikke bare møbelet. Så fargene sammen på dette bildet, og her er jo den lilla biten veldig liten del av rommet så det blir kanskje litt krevende kombo ja.

Jeg synes det bildet der var fint, og tror det kan funke fint med lilla sofa og blå vegger også, hvis man liker det. Jeg synes det meste blir best om man følger sin egen smak og lyst fullt ut. Jeg malte etter mye tvil stua i en trendfarge nå nylig - forskjellen fra denne gangen og forrige gang jeg malte, var at dette føltes som noe jeg kunne stå inne for lenge. Jeg liker støvete farger, jeg ville ha større kontraster i stua, og vips er den malt i St. Paul's blue. Jeg er rasende fornøyd. Jeg kunne fint hatt lilla sofa der, faktisk, men så er stua nokså stor (30 m^2). Vi har en tapetsert kontrastvegg i aqua, altså en slags mintgrønn, og gammelrosa telysglass og grønne planter. Det funker for meg, det gir lun stemning. Sand, som vi hadde før, gjorde ikke det, den var blass og kjedelig, og jeg følte meg ikke hjemme. Gjør som DERE vil!

Sist redigert av Matilda : 05-12-16 kl 10:22.
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat