Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-16, 12:45   #11
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.822
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket Gardermoen-hotell kan du anbefale?

Dalen parkering skrapte opp bilen vår, og hadde elendig holdning i ettertid. Kom bare motstrebende ut av bua for å se på skaden, ingen vilje til en gang å si "det skal vi undersøke", gikk bare rett på med hvor mange som prøvde å lure dem og "det blir ord mot ord". Enda vi hadde vært på tur uka før, og da hadde vi bestilt vask og polering, så det var ganske tydelig hva det var snakk om. Etterpå har jeg skjønt at folk jeg kjenner også har fått skadet bilene sine der. Resultatet er jo at forsikringsselskapet heller ikke kan ta stilling til det, så det ble jævlig dyr parkering. Men hotellet er sikkert fint nok.

På selve flyplassen er SAS-hotellet nærmest, og Park Inn er også reell gåavstand. De andre såkalt airporthotellene ligger fra "for langt å gå" til "langt pokker i vold ute i skogen". Det jeg har brukt ifbm tidlig flyavgang er Gardermoen Airport hotell:

http://gardermoen-airporthotel.no/

Helt greie rom, tidlig frokost (fra 4), Shuttle. Har ikke prøvd parkering der, men det skal også være rimelig for hotellets gjester.


Sist redigert av Charlie : 05-12-16 kl 12:51.
Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat