Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-16, 12:22   #10
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [TV-serier] Leser dere teorier og/eller spoilere?

Jeg leser aldri spoilers, faktisk hadde det aldri slått meg før Eldste gjorde meg oppmerksom på at hun gjør dette hele tiden. Jeg synes halve kosen er å se hva som skjer underveis og klarer ikke å opparbeide meg så mye engasjement at jeg googler videre fortsettelse eller teorier om hva som skjer i neste sesong.

Eldste er forøvrig dødsens oppgitt over meg som ikke følger med eller har snøring på ulike serieskapere. Det interesserer meg rimelig midt på ryggen.