Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-16, 18:46   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Massasjeapparat som funker og ikke koster en fot og en arm?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Hva med en kraftig massajseapparat som du kan holde og bruke der han har vondt? En med mye kraft er godt.

Ja, det kan gjerne være noe jeg kan holde/hjelpe ham med. Jeg masserer han jo også for hånd, men er ikke av den sterke typen og han trenger liksom mer kraft, er helt utslitt etterpå. Så da kan jo et bra og kraftig apparat være tingen. Tør bare ikke kjøpe noe før jeg har forhørt meg litt, er litt surt å bruke en tusing på noe som ikke funker bra.