Vis enkelt innlegg
Gammel 26-12-16, 12:01   #867
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2016

Jeg er syk. Kom ramlende på lille julaften.
Utrolig slapp, snufsete og dundrende hodepine. Puttet i meg piller flere ganger på julaften for å holde ut. Rett før gjestene kom hadde jeg mest lyst til å sove. Men pillene virket så jeg ble grei nok på kvelden.
Lå i hele går. Sov masse. Orket ikke se tv eller lese bok. Dundrende hodepine i dag også men er ikke så tett.
Jeg MÅ bli frisk for skal på jobben i morgen.
Vi har en 15åring å feire til torsdag. Lurer litt på å utsette den til nyttårsaften for vi har ikke noen planer den dagen. Så da slipper jeg unna med kun en fest til. . Må uansett bli litt piggere først.

Fin julaften her også. Svigermor klager som vanlig over mange gaver men tar gjerne imot sine. Vi har en 3åring her så klart at det blir mange gaver. Hun har 4 sett med besteforeldre så jeg sier ikke mer om det. Vi har selv vært der med flust av gaver til barna.
Lillesnuppa fikk helt klart flest gaver og vi holdt på i flere timer men hadde pause med dessert i mellom da. Vi deler ut en og en gave og så åpner vi sånn at alle får se. Det tar jo tid men er koselig for oss som ikke får så mange gaver lengre.

Minsten her er også utrolig takknemlig for det han får. Det beste var pysjen.
Eldstemann fikk etpar klesplagg fra Polo, gamingstol + penger så han skal ut og kjøpe olabukse på Jack&Jones + se etter noe på salg.