Vis enkelt innlegg
Gammel 01-01-17, 13:08   #464
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Er det noen som vil bli med i en mindre SKAM-gruppe på FB? Uten fangirling? Nyopprettet i dag? Send en prikk eller en PM eller vink her for en link.

OMG, ja takk!

Jeg har sluttet helt å lese noe som helst i den gruppa, bortsett fra varselstråden når den var/er aktuell. Det meste tar litt for mye av, og jeg kan ikke få sagt hvor utrolig takknemlig jeg er for at den gruppa er såpass organisert som den er ift antall tråder som blir postet osv. Hvis ikke hadde jeg vært ute av den for lenge siden. Var medlem av den danske "kosegruppa" i ca 2 dager og meldte meg rett ut igjen, for feeden min ble spammet konstant av poster.

Og nå har jeg vært inne og postet litt støtte til admins i den tråden, men jeg klarte altså ikke å lese alt. Ble helt svimmel av det der ass.

Sist redigert av Njulaif : 01-01-17 kl 13:22.
Njulaif er ikke aktiv