Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-17, 10:57   #7
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utstyr til hund (Bichon havanais)

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg synes fleksibånd er en dusteoppfinnelse - og den gir ingen insentiver til hunden om å gå pent, i hvert fall.
jeg liker i hvert fall halsbånd mye bedre enn sele - men ser at mange bruker det. Jeg er enig med Pelen i at det er en oppfordring til å dra.

Fullstendig enig, med flexibånd så oppdrar du hunden til å trekke.

Vi har hundeseng i tillegg i stuen.

Vi har ikke hund i soverommene, han har lært seg å ikke gå inn der. Dette pga av allergi. Jeg skulle ikke velge å ha hund i sengen, de er ikke alltid rene, men det er deres valg. Om man vil ha hund i sofaen kan man f.eks. ha en regel om at den får ligge på et pledd, som alltid ligger fast et sted, men ikke andre steder i sofaen. Generelt så er det ikke noen god idé å la hunden gjøre noe først som du ikke vil at den ev skal gjøre senere. Mye enklere motsatt.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat