Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-17, 11:43   #1
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.734
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Er "bil-sertifikat" i Legoland en så big deal?

Familie som var i Logoland i fjor anbefaler oss å vente til neste år, for visstnok er den bilkjøringen en bid deal midt i hele greia og med 7 års aldersgrense (og vår mellomste blir altså 6 om halvannen måned så derved 7 neste år)

Er det sånn? Synes fra nettsiden det ser ut til å være veldig mye annet? (Vi må vel trolig dele oss da, siden yngste og eldste er langt fra hverandre i alder og de to eldste må da gjøre litt som hver vil tipper jeg, hun liker vel friends hekket bedre enn ninjago og motsatt :P)

Jeg har null erfaring med danmark og har aldri vært i Legoland selv men har nå tenkt at det snart er på tide å ta med ungene, som til sommeren er altså ca 9, 6,5 og 1,5.
I tillegg har jeg da lyst til Givskud zoo siden jeg har en over gjennomsnittet løve-interessert guttunge. Hva annet vi skulle finne på vites ikke.

Alternativet er muligens Dyreparken igjen, der hadde vi en tipp topp fantastisk ferie for to år siden.
(Eller at vi gjør som de siste to år, bare er hos svigers med en dagstur til Hunderfossen (der får i det minste begge ta lappen da :P) Det var liksom greit nok i fjor med en liten baby og året før med bekkenløsning, men i år har jeg lyst til noe mer!

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat