Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-17, 11:56   #4
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.708
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er "bil-sertiikat" i legoland en så big deal?

De har jo de fra Hunderfossen liggende. Mellomste har flere på lastebil, som bare er at jeg gik ketter henne i en bane før hun i fjor sommer var lang nok til å ta den "ekte" greia på shell kjøreskole. Eldste har et par av den. Så jeg kan ikke se at det skal være en så store greie. Men disse ungene som var i Legoland i fjor, de tror jeg aldri har vært i hunderfossen. Der er vi altså i snitt annethvert år minst, siden det er sånn passe dagstur fra svigers. Så de får tatt lappen og gravd etter gull der jevnt og trutt...

Mulig det er noe av forklaringen?

Må nå høre litt med mannen om både ferie og budsjett for sommeren, han gikk jo arbeidledig det meste av 2016 så det er ikke så mye feriepenger for en som begynte i jobb 1.11 og ikke vet jeg når han får tatt ut ferie heller. (Selv går jeg i ulønnet permisjon med yngstejenta frem til juli, da skal jeg ha ferie før hun begynner i bhg og jeg på jobb i august...)

Men jeg har lyst til noe annet enn to uker hos svigers og en dag i hunderfossen i år. To år på rad er nok, jeg har ikke godt av en til sånn ferie... helst ikke på noen år....

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat