Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-17, 23:14   #16
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NRK Valkyrien: lokasjoner?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg googlet litt nå, og fant ut at det er en nedlagt stasjon på Volvat også. Den visste jeg ikke om.

Jeg husker den godt, det var "vår" stasjon da vi bodde i nabolaget der 1993-1997. Før de plugget den igjen og Heggeli og laget Borgen stasjon midt mellom.

Det er jo mange nedlagte stopp, men Volvat er som Valkyren i en tunnel og "bevart" i motsetning til friluft-stoppene som nedlegges. Man kan se den fremdeles, men det ser bare ut som et fortau inne i den korte tunnelen rett før man kommer opp i dagslyset igjen.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat