Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-17, 15:26   #78
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store hundetråden

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Du får kjøpt en spray på dyrebutikken. Vi brukte dette på båndet fordi hun bet og gnagde så mye på det. Hjalp litt, men hun trosset det etterhvert. Vet at mange er i mot bur, men har dere det? Liker den seg der? Hun vi hadde hos oss sov i lukket bur om natten, og var i bur på "arbeidsstedet" sitt (tjenestehund) og det funket fint. Da hun nærmet seg året lot vi henne være i gangen og et soverom da vi var borte. Hvor lenge er den alene?

Vi får prøve spray eller tabasco.

Vi har bur, men hun er ikke noe særlig glad i det. Vi kommer ikke til å begynne med det, for hun har det veldig fint som nå. Hun hadde vært alene i tre timer.

Opprinnelig lagt inn av Pebbles, her.

Som ikke-hundeeier er jeg utrolig irritert på folk som lar hunden gå uten bånd. Uansett om de er veloppdragne - det er noe med følelsen av ukjent hund som potensielt kan hoppe opp på deg.

Er dette noe jeg kommer til å endre mening om som hundeeier? Er det nærmest en hunderett å kunne få løpe fritt omkring under turen?

Jeg synes en hund som går løst skal kalles inn når man møter andre. Når det ikke er båndtvang er det greit at hunden løper løs, men den skal ikke være til sjenanse.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat